p.s

الوقت يمضغ الساعات على مهل ,
والحكايات توشك على النفاد
"وأنا..وحيدة وأفتقدك |


هديل الحضيف _غرفة خلفية

السبت، 29 يونيو 2013

بؤس

أنا لست بائسة!!

أنا كاتبة ....والبؤس أحياناً يصنع كاتباً ماهر !

هناك تعليقان (2):

  1. مش معاكي ..... معني كدة ان انا لو عاوز اكتب قصيدة جميلة ادور علي بؤس لنفسي ..... انا عارف اه ان الهم عامل اساسي لكتابة القصيدة بس دا بنتخلص منه بعد مرحلة معينة اما الكتابة ف بتكون عن الشئ الناقص عندك يعني لو انت بتمتلك الحب ف عمرك ما هتكتب عنه ولو بتمتلك بحرا بين يديكي فلن اجد كلمة بحر في قصيدة من قصائدك لا معني ولا حرفا

    اتمني يكون تعليقي شامل :)
    Mohammed Ehab شاعر عامية

    ردحذف
  2. صديقى محمد..اولاً شرف الى انك تمر بقراءاتى ..
    ثانياً , أنا أعنى البؤس الحلو...اللى بتحاول تلاقى فيه حالك بعيداً عن اى شئ..او حد ..
    وكل شخص بيعبر عن "بؤسه" بطريقته الخاصة..وأحب أنك تطمئن انو البؤس اللى بقصده هو التفرد بشئ..مش أكتر :)

    ردحذف